KotisivuuutisetViimeisimmät kysymykset!
Tuoteryhmät

Viimeisimmät kysymykset!

TOISTUVAT KYSYMYKSET

  1. Ovatko hinnat neuvoteltavissa tai lopullisia? Kaikki muuntimen hinnat ovat kiinteät eikä kauppapaikkaa ole. Olemme jo ottaneet huomioon mahdolliset virheet ja kuluminen hinnan määrittämisessä. Diskonttaus tehdään järjestelmällisesti. Alennuksiin vaikuttavat monet tekijät, kuten aika, varastot ja varastot.
  2. Voidaanko tuotteet varata? Valitettavasti meillä ei ole varausjärjestelmää, koska useimmissa tapauksissa vain yksi tuote on saatavilla. Se on hyvä sääntö olla edellä tämän miehen edessä!
  3. Missä on tuotteen koko kirjeessä? Tuotteen mitat ovat hyvin listattu tuotteen kuvauksessa. Screen Shot 2017-05-25 klo 16.02.32
  4. Voinko ostaa tuotteita verkossa? Lähetätkö tuotteita? Muuntimella ei tällä hetkellä ole sähköistä kaupankäyntiä, ja tuotteita voi ostaa vain käytetystä tavaratalosta Tallinnassa. Emme lähetä tuotteita postitse tai kuriiripalveluilla.
  5. Mistä voin tulla? Suuri 1000m²: n myymälä sijaitsee osoitteessa P. P.inna, 21, Lasnamäe, Tallinna. Sisäänkäynti sijaitsee Laagna-kadulla, Kotkan pysäkki bussipysäkillä. Autolla voit pysäköidä autosi Rimin ja Grossin myymälässä ja kävellä portaita alaspäin. Värikäs portaikko sijaitsee juuri ennen kuin jalankulkusilta on oikealla puolella. Meidän vihreä pää on puolivälissä portaiden yläpuolella! Aukioloajat ovat nähtävissä täällä: https://www.konverter.ee/kontakt/ IMG_2319
  6. Voidaanko tuotteet palauttaa? Tuotteita ei voi palauttaa, jos valitus ei ole sopiva väreille, virheellisille mitoille, tuote ei enää pidä / vastaa tai on vastaava tilanne, joka ei koske teknistä osaa. Koska myymme myös viallisia ja puutteellisia tuotteita, kaikkia näitä puutteita, joita olemme jo korostaneet, ei voida torjua näiden puutteiden vuoksi. Jokainen tuote tietyllä hinnalla on juuri siksi, että sillä on tiettyjä virheitä, emmekä hyväksy näitä valituksia myöhemmin. Käytettyjen tavaratalojen näyttelytila ​​on avoinna esikatsella kaikkea ennen ostoa ja yrittää välttää epämiellyttäviä tilanteita. Lisäksi voit työskennellä ja testata kaikkia tekniikoita ennen kuin ostat meiltä varmistaaksemme, että kaikki toimii niin kuin luvattiin! Jos ostat esimerkiksi työmaalla käytetyn ruohonleikkurin ja kun menet kotiin, huomaat, että tuote ei toimi, vaikka me myydimme laitteen käynnissä olevasta järjestyksestä ilman vikoja, pyydämme sinua tuomaan tuotteen takaisin kauppaan. Sitten otetaan tuoteosaaminen, jossa selvitämme ongelman selvästi ja sitten joko korjaamme tuotteen, saamme saman tuotteen meiltä (jos meillä on sama tuote varastossa) tai hyvittää tuote-erän maksettu summa. Kaikki muuntimen myymät tuotteet on testattu ja niiden tekninen kunto on määritetty!